pilihan tetap diteruskan.

salam.

pilihan. ini mmg pilihan aku. so, teruskan je ngan ape aku da tekad dari dulu. no points tuk patah balik pusing belakang... yaa, no points at all..

yang penting, kite redha ngan ape yg kite da wat. terime seadanye dan try as possible as we can to get through it. pd awalnye mmg rase cam nyesal, tapi xdelah nyesal sgt pun. sbb sume nye atas pilihan aku sndri yg nk ubah en, so terime je laa..
lame kelamaan aku mule dpt rentak. aku perlu berubah. bknnye asyik memikirkan ape yg da berlalu. so, i take a positive thinking to move one step at a time to become cream of the creams... hehe...

hurmm.... so, aku harap jangan ditanya lagi tentang penyesalan. dlm pilihan aku nih, mmg da xde sesal2 da. aku mmg redha sgt ngn pilihan aku nih dan aku suke sgt da skg.... aku akan try... try jadi yg terbaik kayh... kite sume boleh senanye... nothing is impossible. if we think we can, so we can go through it eventhough it take a tough time for us to received the impact of our choices... i think so laa... so, keep on moving. jangan pandang belakang. i can do it.

"umat islam harus cemerlang,
hari ini mesti lebih baik dari semalam, dari semalam..
jgn buang masa siapa kata kita tidak boleh,
kita ada ALLAH maha kuasa,
kita punya kuasa tenaga,
doa sebagai senjata,
umat islam sentiasa boleh,
umat islam sentiasa boleh..."

p/s: atas nih lirik lagu yg aku slalu nyanyi ramai2 kat surau teknik kl, cheras tahun 2007. xtahula skg ade lagi ke x. rindu lak ngn teknik kl... huhu.. :0

0 kumat-kamit mentera: