terharu mendengar kata-katanya

mungkin post aku kali ni xlah melibatkan semua org. namun yang demikian, aku mahu juga menceritakan perihal aku yang cukup terharu dgn mendengar kata2 seseorang yang amat aku sayangi, selain mak dan keluarga....

"abang rasa bertanggungjawab kat farah..."

ohh ya allah, alhamdulillah.... aku syukur sangat2.... dia terlalu baik untukku. aku xdapat bayangkan kalau.... harap2 dijauhkan... insya-allah hubungan nih berkekalan sehingga ke akhirnya.

dari awal lagi, dia seseorang yang sangat memahami diriku ini... mungkin kadang2 sabar nya xcukup tuk melayan kerenahku ini, namun dia masih lagi menyayangi diriku ini dari hatinya yang tulus.... aku sayang kan dia... dan aku harap, hubungan kami nih berkekalan. aminn....

bila aku berubah muka, dialah orang pertama yang cuba memujuk diriku ini. dialah orang pertama yang perasan kesedihan aku pada waktu itu....

bila aku gembira, dialah yang hadir menyerikan lagi kegembiraan diriku ini. walau kadang2 aku nih cam sensitif sikit. tp dia masih, mencuba membuatkan yang terbaik untukku...

kadang2 aku rasa aku nih cukup kejam melayan dia. yang kadang2 merasakan apa yang diberikan itu, semuanya masih belum cukup. hurrmmm.... namun aku tahu, segala apa yang dilakukan itu sudah cukup besar maknanya bagiku. dan aku xmahu kehilangan dia.

doakan kami akan berkekalan sehingga ke akhirnya....

dia yang dimaksudkan ialah MOHAMAD SYAZWAN SYAFIQ....
sy sayangkan abg.... :)

2 kumat-kamit mentera:

farah wahidah Friday, February 15, 2013  

Hoiiii... Aku xcaya aku pnah tulis cmniiiiiii... Erkkk malu siot

farah wahidah Friday, February 15, 2013  

Hoiiii... Aku xcaya aku pnah tulis cmniiiiiii... Erkkk malu siot