h1n1? siyes agak seram bile pk.


hurmm... aku cuti skg nih. smpi 17 august nih.. bru msuk uniten balik. perrghh..

Sebab ape fawa cuti?
Jawapannye... mestilaa sbb da ade org yg kne or positive h1n1! penyakit bahaye uh.. seram seyh bile dapat tahu. hurmmm.... harap2 aku masih lg dipelihara oleh ALLAH dr wabak penyakit yg sgt bahaye uh. amin...

balik umah nih, aku just memerap en diri aku di dalam baiti jannati ini.. mmg syok woah... rutin harian ku, pagi2 lps subuh, tidow jap... smpi kul... haha.. tau2 jela en.. then, da bangun tuh, trus kemas2 umah, bsuh baju... tlg mak kat dapur.. and then tgh hari, layan internet. haha.. tp xtaulaa ape point aku asyik bkk internet. senanye bosan gak. klu siyes da bosan, amik remote tv, bkk tv. layan jelaa.. kartun ke, movie ke... sume aku tgk.!

ade sekali tuh, senanye baru je td... bkk kamen rider decade kat youtube.. syok gak layan. tp kekentalan jiwaku ini tuk tengok kamen rider hanyelah sekejap cuma... jangan marah ye awk.. huhu...

smbl2 tuh, aku download cite nurkasih tv3...cam besh je en aku tgk smlm. so, layan lagi... haha... malam2 tuh, klu xleyh tdow, barulaa aku bkk buku.. agaga... senanye mmg da bniat byk kali nk study... tp jiwaku nih asyik meronta ckp cuti lame lg.. so, isnin nih... akn bmula laa pencarian jiwaku sbgi seorg student uniten. yelaa... myb lps cuti nih, trus ade test chemist n physics, gentar abis la.. =D

baru je dlm post sblum nih en, aku ckp... aku rindu ngn family aku en. hmmm.. mmg allah tuh sgt2 mengetahui ape yg kite rase. byk gak hikmah di sebalik cuti yg aku dapat nih... aku xtahu laa nape.. sejak akhir2 nih, aku asyik nk memasak je.. cam besh lak ade hobi n jiwa yg suke memasak nih. klu sedap, kene puji, tu yg besh.. haha.. xdela. memaen je... hihi

smbl2 cuti nih gak, terpikir dak2 kelas... lagi bpe bulan jek lg kite akan SEKELAS en. pasni sume da bawak hala tuju memasing. xde manenye kite nk bt reunion en... sedih gak bile pk2 balik... no more PPC MARA 2009 class.. huhu.. cam nk nangis pun ade gak... dan lagi, bpe bulan gak kitog bakal bsame senior2 moe. sedih2.... lps nih, da xde senior laa jwbnye... rindu dpt bermanje ngn knina n kfahimah. ke diorg yg bmanje ngn aku? hahahahahhaa.. gurau2 jek! hihi...

p/s: bile kite bjauhan, dekatkanlah hati kite berlandaskan agama, banyak2 doa agar semuanye sihat2 belaka.. amin, insyaAllah. dgn keizinanMu Tuhan... =) happy bcuti. doakan aku agar rajen tuk bkk buku ye. hihi.. miyah, informative speech pe cite? haha...

0 kumat-kamit mentera: