sungguh....



assalamu'alaikum w.b.t, ya akhi. ya ukhti. hoahh... jadi minah arab lak aku nih.... hurmmm ... sem yang amat busy... xde lah busy mane pun... cume busy gak lorr ngn aktiviti2 baru, yang baru nk join2 tuk tujuan menimba ilmu dan pengalaman :)

ya allah, aku rasa dah sebulan sem nih berlalu... macam2. macam2 yang berlaku dan dilakukan oleh aku.... bermula dngan PARLIMEN MAHASISWA SIRI 1. awal2 sem, masuk2 dah jadi AJK MAKANAN tuk program tersebut... nice, pengalaman baru dan amat berguna yang aku dapat.

xlebih seminggu dari uh, busy pulak dgn majlis gilang gemilang UNITEN CUP. pada malam Drawing uh, aku bertindak pulak sebagai USHER VIP bsama ASIAH A'DILAH ZAINUDIN. ya, catatan aktiviti yang agak menarik dan baru bagiku sepanjang hidupku sebagai seorang insan yang bergelar mahasiswa di uniten. alhamdulillah... segalanya berjalan lancar dan dirancang ALLAH dgn begitu sempurna hendaknya.

Maybe about a week after that, Tun Mahathir Lecture berlangsung pulak. Farez, bertindak sebagai Person In Charge, also known as 'P.I.C ture', panggil kami beramai2 memeriahkan program yang amat bombastik lagi menarik ini untuk bertindak sebagai sekretariat bagi program tersebut. Alhamdulillah, terpilih pula menjadi salah seorang MEDIA USHER, berganding dengan syazwan juga. Satu lagi pengalaman baru yang dapat ku kutip dan semai sepanjang perjalanan hidup di UNITEN. :)

syukur sgt2.... semuanya memang tiptop. syok sgt dpt mengiringi pihak2 media pergi ke tempat duduk dan tempat menjamu selera. paling syok sbb dapat peluang makan bersama VVIP dan VIP dalam jamuan makan yang cukup menyelerakan... sumenya, kera na jasa baik ABANG HELMI yang teramatlah baik menjemput kami duduk bersama d ia dalam jamuan tersebut... paling xdpt dilupakan adalah dessert yang disediakan oleh pihak cateri ng RESIDENT HOTEL.... perghhh, terangkat makan kuih macam kuih ketayap hijau, tapi di dalam nya disaluti durian segar yang sejuk dan nyaman.... haha... merepek meraban je aku nih...

dapat diri betul2 tepi Tun Mahathir sebanyak 2 kali... tapi xdpt salam lah.... harap maklum, bukan muhrim... huhu.. :)

petang nye pulak, terus bergegas ke MINI STADIUM, nk jalan kan tugas
sebagai BIRO PROTOKOL sepanjang sesi PEMBUKAAN UNITEN CUP. woahhh... hujan rahmat yang amat lebat dicurahkan ke bumi.... terasa
begitu tenang... namun, hujan2 pun... pihak pasukan uniten dan pasukan staff tetap tabah bermain bola sepak untuk terus menghiburkan penonton2 sepanjang sesi pembukaan UNITEN CUP... tarik nafas panjang2 jap......

seminggu kemudian lagi, dijemput sebagai tetamu MALAM ANUGERAH KEMILAU EMAS, mewakili kelab TAEKWONDO untuk meraikan kejayaan kelab2 serta individu2 cemerlang yang terdiri daripada kalangan pelajar UNITEN....

malam yang cukup meriah, dan PENAT...

fuhhhh.... seronok tengok baim nyanyi lagu GERHANA ngan junior yang cukup mantap sore nye... huhu :) thanx sbb dtg hiburkan kami. huhu.

neway, lepas nih..... kene gi INDUKSI SUB EXCO MPP(31 Dis-2 Jan) dan KEM RAKAN EXCO PRS(mgkin mggu dpn nya) pulak.... uishhh... harap dapat melakukan yang terbaik dan cemerlang dalam setiap aktiviti yang aku masuk... insya-ALLAH, dgn izin ALLAH hendaknya... amin..

p/s: fuhhhh..... mmg fuhhh lah.. haha


0 kumat-kamit mentera: